2015年7月1日 星期三

不用修圖的秘密武器 !!

5月份我去完韓國旅行返黎之後,
大家都話我個樣好似有D唔同左~~
皮膚靚左之餘就連輪廓都細緻左..  
(其實我係去整完容黎XDXD 講笑咋 ~~ )
聽完大家咁講之後,

我即刻諗到令我輪廓細緻既原因~~ :)
上圖中的全是不用修圖的秘密武器喔 !!
全都是我在韓國 偶然下 購買的產品!

現在都 變成我 妝容必備的武器了!!

看看我的樣子便知道它們有多利害了~~~哈哈

首先 出埸既係
Etude House
Bling Bling Eye Stick  6109  /  6108
閃香檳金帶肉色 6109
閃淺啡色 6108
我用黎做左眼皮同眼頭打亮  令到 眼睛有 自然放大既效果~

 Etude House Secret Beam Highlighter 5105
其實佢有2隻色架~ 不過我既膚色較白~

就揀左 呢一度比較粉色小小既~
佢既粒子比較細,
用少量茶係額頭 T 字位
蘋果肌鼻樑同下巴既位置  突顯輪廓 ~

其實茶左佢之後 成個面形輪廓  已經變得好立體架啦 ... 
但係當然,,
突顯輪廓  係唔足夠架 XD  
如果可以小臉埋就更好了  XDXD

我本身係一個包包面既女仔黎!!!
面闊從來都係我既一個缺點
見到其實女仔既 V ,
由其160cm 既一塊 天生既v 
真係令我又妒忌又羨慕呀    T^T
但自從俾我遇到...

Etude House
Face Color Corset 4 Light Shading Corset  4214
就小臉無難度啦~
佢都係有2隻色既架~ 不過我既膚色較白~
就揀左 呢一個淺色既~
用少量茶係塊面唔想佢突出既位置 ~~
咁就做到小臉既效果架啦!! XD

至於唇妝方面呢~
女生選擇唇部產品,
當然係唔乾得黎又可以顯色同有小小令既 
營造自然豐唇既效果 就最好了!!!
咁大家一定要留意呢一支啦!!!
Etude House Sugar Tint Balm PK003
雖然, 係香港仲未推出呀!
但係呢一支真係我近期既大愛呀! 由其係呢一隻顏色呀!

茶左上去唔乾之餘仲好有自然裸妝既效果Tim!!
當時係店員推介我買架!! 因為韓妹都用這一支呢XD
我好後悔冇買埋其他顏色呀!!
如果 第時係香港推出! 我一定要買多幾隻色黎用 > <

Etude House 既產品一直都俾人好公主, 夢幻既感覺~~
由其係最近期新推出由著名插畫師Kerrie Hess親自設計
Dreaming Swan限量彩妝系列呀, 真係好心動呀 ><

【Repost to win!】立即贏取限量產品
舞姿優雅嘅芭蕾舞,加上粉紅色嘅紗裙,總令女生們怦然心動。想擁有全新Dreaming Swan 限量彩妝系列?即刻上Etude House HK Instagram (@etudehongkong),完成以下簡單步驟即有機會帶走一套3件限量產品(共5套)!
1) 於Instagram follow @etudehongkong (https://instagram.com/etudehongkong)
2) 截屏並於Instagram Repost此圖片,並加上@etudehongkong 及‪#‎DreamingSwan‬ 之主題標籤
3) 於Instagram相片標題位置寫上以下問題的答案:「Dreaming Swan限量彩妝系列由著名插畫師Kerrie Hess親自設計,你為什麼喜歡她的畫風?」(https://instagram.com/Kerriehessillustrator)
4) 於整個活動期間,在Instagram「Edit Your Profile」中關閉「Photos are Private」一欄,方可參加是次活動。
截止日期:2015年7月5日
公布結果:2015年7月13日
得獎禮品: Dreaming Swan Any Cushion、胭脂眼影 及 唇膏
條款及細則:https://goo.gl/IeyqSG  

為左得到佢, 我參加左啦~你都一齊參加啦  :)

詳情可在Etude House facebook 內查閱: 
謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By 150 cm

**本產品為品牌提供。**
P.S: 以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam


歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動