2015年6月27日 星期六

♥ 早有”髮”寶 ♥ Ψ( ̄∀ ̄)Ψ

!! !!  !!  又唔知醒 ! OH NO ! 
頭髮打晒 Kick 點算 (*'Д`

我相信依個係好多女仔的煩惱.
咁樣真係會好想喊出來!
唔知醒仲要洗頭咩??
紮起又好Baby Face
我一陣仲要見客架喎

 
我有我髮寶! 

佢就係 Schwarzkopf BC Hairtherapy 系列嘅 Moisture Kick !!
依個PRODUCT 我都用過好多次架喇!
係一個好好的髮型師朋友推介
數數下都用左4-5 年有多
好喇入返正題先!
話說我以前啲頭髮好長架 , 差唔去到腰架 !
因為細細個屋企唔比我留長頭髮 , 
所以大左就死都要留長
但日日起身就係打 Kick …..
但自從我買左依枝野我就可以極速出門口♡∀♡
Yeah !!!

用法真係好簡單!
其實就係係你頭髮道噴幾野,
你再梳一梳個頭就即刻變返柔順晒!
可以馬上出門囉呵呵!
 
其實佢都一枝類似沖洗的護髮素的Spray 但我點解要推佢??

  1.  價錢 佢講緊只 $50 - $60 一枝
  2.  好香  清清的花香味我男朋友聞到都唔會打咳次!
  3.  清爽  我本身個頭都好容易油如果唔夠爽好快會變….
  4.  快靚正  出門口快過借火 !
  5.  襟用  就算我日日用都好, 一枝可以用到成個月 
 
佢仲有分普遍同COLOR 系列 分別係紅色綠色!
 依枝就係我至愛 ! ♥ (๑> ₃ <)
 佢要係專賣整頭髮產品的舖頭先有得買架!

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By 160 cm

**本產品為自購產品。**
P.S: 以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam


歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動