2015年6月22日 星期一

私心推介 ♥ 學生的粉底

學生嘛 ! 我也做過!
我也是剛畢業的哈哈! ̄▽ ̄
你們的心意我又怎麼不知道呢 ≧▽≦

平時除了做基本護膚我出外還會搽上薄薄的粉底
尤其是夏天我地的選擇更加重要!!! (‵▽′)ψ
因為夏天的皮膚油脂分泌較旺盛,所以選擇厚薄適中的粉底.
先可以造出清爽持久的效果!!! (=^ ^=)

$100 以下而又可以做到這個效果的
我會推介 Maybelline BB Stick SPF 21 / PA+++
我的夏天必選其中號一樣 (≧▽≦)(@)
特別係去旅行細細枝又輕身.
帶出帶入補妝都一樣咁方便 ()
一枝係香港買都係大約 $80-100 左右
咁樣叫人可以點唔心動呢
我已經回購左起碼  !!
我每次去東南亞國家都會掃貨!!! ($$)
現在屋企仲有枝存貨.

 

依枝BB Stick , Sell 緊嘅係 8功能
1.  防曬 SPF 21 / PA +++
2.  遮蓋粗大的毛孔
3.  光擇感提高
4.  持久不脫妝
5.  去紅
6.  更均勻膚色
7.  完美無瑕
上面的8點都係官網所提到的.


講返點解我會回購咁多枝架呢?! 真係咁吸引 !?
我話你知我用左之後就返唔到轉頭了 !!!
我本身就已經係一個汗人夏天的油脂分泌真係唔野少.
佢的成份有埋抗油光粉末可以同我HOLD 到個妝全日 ()
Keep 住咁Fresh !!! 好多粉底都做唔到依個效果!
尤其是 BB Cream
有時出去一陣仲可以連碎粉都唔洗!(≧▽≦)

係手道, 一面係已經搽左, 一面係無搽
大家估唔估到邊面呢??
左上係搽左, 望落光滑好多! 
仲可以遮埋我的青筋印 (害羞 > <)

而右下反之暗好多, 
仲無咩光澤,  
如果係面上, 感覺就好似無咁精神 (╯^╰)

唔好以為佢係Stick 就好難推!
其實佢要推開真係話都無咁易!
而且又薄又滑o(v)o
遮紅印的效果仲唔錯添!
當然佢唔同遮瑕膏輕微的黑眼圈更係無問題!!!
仲要有埋防曬一次過搞掂 

 

其實最麻煩就係只有係東南亞地方先有得買!
如果大家想係香港買就要揾下代購了!

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By 160 cm


**本產品為自購產品。**
P.S: 以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam


歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動