2015年6月21日 星期日

學生們的精華液推介


大概係前年
唔知係因為project exam 既壓力太大
突然之間生左好多暗倉呀!! > <
於是乎, 經朋友既推介之下..
我第一次接觸到 It's skin 既精華液。

It's skin 係韓國皮膚科專家同韓國4大化妝品公司 (韓佛化妝品公司
聯合研究開發既品牌黎既,
但佢地既價錢呢只係around $100 以內
絕對係一個平價醫療級既護膚品牌
相比起其他品牌既精華液學生們一定負擔得起呀!! 
今次向大家推介既係 It's skin 10 power 10 formula 既精華液 !


有咁多款選擇, 可以根據自己唔同既需要解決各種膚質問題
而我自己呢
主要係用  VB 袪痘控油精華 
                  GF高效保濕精華同美白收毛孔精華



1支出埸既係 能量10系列GF高效保濕精華 :


佢地主要成份係 GF-Biopoly mer保濕補精華
主要功效當然係保水~
我本身係中性肌膚黎既, 就係靠佢撐過左2個冬天架啦!  
唔知大家見唔見精華裹面有d藍色既補水小粒子呢?
當按摩推開既時候就會唔滲入皮膚幫助肌膚補水架啦!


質感 係偏水狀既  非常容易推開 
仲有淡淡既香味~

每次用量係按滴管一下既份量左右, 保濕得黎左好清爽
回購次數 :  2


2支出埸既係 能量10系列VB 袪痘控油精華 :


呢一支, 簡直係我既救命恩人呀 T^T
當年, 我可以停止生暗倉同埋令到膚質回復正常都係全靠佢!   


質感 都係偏水狀既  非常容易推開 同有淡淡既香味~
每次用量都係按滴管一下既份量左右, 非常清爽

個人認為 佢都有保濕既功效既
但我主要會係夏天既時候先佢用佢。
因為夏天出油既機會比較多, 用左佢呢
可以平衡油脂又可以保濕一舉兩得!
最緊要係防止生暗倉呀麻 XD

回購次數 :  3


3支出埸既係能量10系列 VC 美白收毛孔精華 :


一睇佢黃金金咁既樣, 就知道佢含維他命C 成分啦!
佢除左有美白成分之外,
仲可以促進肌膚膠原蛋白同有收毛孔功效潻!!


質感 係偏稠小小 尚算容易推開 同有小小LEMON既酸味~
每次用量都係按滴管一下既份量左右
有效均衡膚色令肌膚更明亮架!!!
呢一支仲係power 10 能量系列精華液既銷量 No.1 黎潻呀!

回購次數 :  2

價錢係 $100以內 (有時特價好似再平d XD)
而且仲可以用到2-3個月, 價格 功效都十分合理
係學生們必買既產品!!!

黎緊我都想繼續嘗試下Power 10 其餘既精華液
由其是係酵母煥膚精華! 佢係銷量No.2 !! 
希望遲下,可以再同大家做一個詳細既review  !

-----------------------------------------------------------------

剛看到的promotion!! 
I t ’ S S K I N 能量10系列精華半價大優惠】
大家唔好錯過啦!!


詳情可在It's skin facebook 內查閱

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By 150 cm

**本產品為自購產品。**
P.S: 以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam


歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動