2016年9月13日 星期二

WTF♥What the Food Cafe

Sorry , 我唔係講緊粗口 , 而係我講緊我食緊間餐廳. 依間隱世食堂叫What the food cafe
講真 , 如果唔係我咁啱到粉嶺返工 , 我真係好少入到黎粉嶺 , 亦唔知有依間食堂 .
What the food cafe 係粉嶺的工廠區入面 , 係地下亦唔見得有咩廣告牌底之類, 我黎依間都係因為我係IG Search #鰻魚飯 而見到

上到大廈1/f , 一開門已經有張A4紙指住 wtf 係右手面 , 包你唔會行錯路, 一行入少少就見到有好多公仔 (其實依個咁叫咩風格? 馬賽克風? ...)

當我去到果陣都係得小貓3,4(11:50) , 無諗過未到12:30已經坐滿左九成......去到一點你真係唔洗諗 , 但可以留位 , 因為我見到有人留左位.
一坐埋位 , 每張枱都有張meun , 聽落係好基本 , 但每張都係手寫架! 我覺得好sweet ♥♥♥
有成幾十個set 比你簡 , 真係花多眼亂 ,清到濃味都一樣有, 結果我叫左個香煎帶子配黑松露意大利飯
香煎帶子配黑松露意大利飯 $108
先黎左個湯先 , 係羅宋湯 , 勁足料! 蕃茄味勁濃 , 唔係味噌味都已經加晒分! 如果大家真係食湯渣嘅 , 不防叫佢地比多少少料你 ~
到個麵包又係好好味! 唔係我吹 , 我真係覺得好正 , 少有的蜜糖包 , 而唔係普通餐包 一食落去就係滿滿的蜜糖味 , 雖然外表偏硬 , 但入面好軟 ~ 我成個慢慢met 黎食 , 都無左話係點湯食一回事.

而個飯睇落好似唔多, 但好飽 ! (其實我已經係叫左做少飯 )
先講下個帶子 , 佢煎得好好 , 色香味都做足晒 , 你睇佢煎到2面都係金黃色 , 聞落去佢係牛油煎 , 所以都特別香 , 到味 , 佢好滑 ! 一啲都唔老 ! 加上啲牛油香 , 真係外面睇都win !
而個飯的硬度好啱香港人口味 , 我聽過話正宗意大利食落偏硬(我未去過法國我都唔知, 將來我一定會去研究下), 佢比起啲"正宗"嘅係林少少 , 但唔係無咬口架喎 , 一樣都仲係一粒粒, 放左口果陣都係好分明 . 其實真係林少少架咋 , 雖然好少  但個感覺已經唔同左了!
再黎多個 What the fruit 跟餐 + $30
其實佢即係水果茶咁 ~ 個料有 水蜜桃 + 士多啤梨 + Blueberry + 玫瑰 + 荔枝 ,
成件事好Fresh , 不過就有少許略甜 , 唔好甜嘅朋友仔就記得叫少甜喇 !
最後 , 我打算走人之制 , 原來仲有一舊細細地的唧花曲奇 比你做飯後甜品 , 好鬆脆 同好香牛油味 ~ 成餐個感覺升華左 !
(唧花曲奇要係星期一至五 , 下午2點前先有架 ~ )
如果你唔夠喉仲可以叫多個甜品 , 但我真係好飽喇

下次好想試下燒菠蘿漢堡 (睇下隔離枱果個幾正 )
ps : 同埋個店員姐姐又靚又nice

依道夜晚仲有live show ~ 大家都可以留意下!

如果下午茶時間黎坐下真係好捨意,會唔想走


What The Food Cafe
粉嶺業豐街13號多利工業大廈1樓F室
2677 1303
星期一至日: 11:00-22:00
                            

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By Laam @ 160 cm

以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam

歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動