2016年9月24日 星期六

秋天來了,你不能不知道的保濕精華

一轉眼,夏天也差不多離我地而去啦…
隨著夏天既離去,秋天也接著到來了。

秋天,帶給我們秋高氣爽既天氣
秋天,卻帶走我們皮膚中既水分。
而今個秋天,我決定將我既肌膚交俾MD Skinical


















市面上有好多好出名,好好用既保濕精華,但作為職場新鮮人, 何不選擇性價比較高既產品呢?





















MD Skinical 集合了世界各地頂尖皮膚科醫生、藥劑師及科學家等,共同研發之高效抗氧化品牌,特別適用於亞洲人士的皮膚。其配方特別針對亞洲人士皮膚而研製,並以香港為發佈首站,率先推出最穩定之抗氧產品,此配方已獲國際認可及多份醫學報告支持,證實有效預防及延緩皮膚衰老。

所有產品由美國FDA及加拿大Health Canada註冊及認可的實驗室製造, 受最嚴格的監控,以確保產品質素。


其實之前都分享過佢既~
大家可以禁入去下面條LINK度睇返~


由於我係全天候都需要補水既人,雖然人地話一白遮三醜,但我就情願要保濕都不要美白,哈哈。

今次佢新出左雙效維他命B內外水潤精華MD Skinical Soothing Hydromax 
照返佢一向既作風,運用滴管既設計,簡單 方便,
每次只需一滴就足夠全面。

質感:極流質,極水潤
氣味:無味

使用一星期後:
光澤感 UP
毛孔細緻度 UP
肌膚水份 UP

同場加映 緊緻亮白眼部精華  MD Skinical Eye Peptide Gel 
神呀,救你打救下對熊貓眼吧……



















質感:極流質,極水潤
氣味:無味

使用一星期後:
眼部細紋減少左
眼部周邊變得明亮

我一共有四支MD Skinical 既產品,而每支既性價比真的不錯。
唔信?大家快去以下分銷點試用下,感受下MD Skinical既威力吧~


是次產品及產品資料由該品牌提供,有關資料詳情請瀏覽:  Official Website:  http://mdskinical.com/Official Facebook fanpage:  https://www.facebook.com/mdskinical/

                            

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By Gypsy @ 150 cm

以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam

歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動