2016年8月17日 星期三

​Pokemon 日夜鍛鍊去取勝 ♥ Carino Triple Correct CC Cream

Pokemon Go 等到頸到長香港終於係2星期前出左喇!
我當然有玩喇 ~ 哈哈
薑蔥鴨… 唔係, 係火蔥鴨都比我捉到喇 ~
(聽聞連佢條蔥一齊落獲炒好好味….哈哈)

不過立志要成為一個精靈訓練員之前有啲野唔可以無
我玩左2 個星期 , 發現有啲野一定要帶
. 尿袋 (外置差電器)
.
. 防曬
尿袋同水我相信大家都明(真係好食電)

但點解要防曬?? 其實好簡單, 因為我黑左! 我黑左 ! 係我黑左!
(很重要 , 要說3次 ~)
搽手手腳腳嘅防晒係屋企真係隨手可以搵到幾枝
但面呢? 我突然發覺好多粉底都係得SPF 20 30 左右
咁啫係我要額外再搽多層防曬先出到街?
夏天當然想簡單同輕薄啲 , 加上返工又要九秒九咁出門口
咁搞法我一定遲到喇 ~~~ Oh No !

同開老闆講開 (平時買護膚品的舖頭)
佢地啱啱返左枝有 SPF 50 PA +++ CC Cream
(當下我真係諗都唔洗諗買左…..)
依枝係韓國 Yihan Carino 麗仁堂的 CC Cream

Triple Correct SPF50+ PA+++
重點係有 SPF50+ PA+++ !

其實BB Cream我已經覺得好方便
Yihan Carino CC Cream 仲多左啲功能,
有埋隔離, UV, 保濕, 美白, 收毛孔, 抗皺, 而且仲水嫩啲添
(突然覺得自己有啲後知後覺添…..
呢個份量夠薄薄地搽全面

麗仁堂嘅CC Cream一吱出黎係白色咁濟
(我買果陣好彩老闆同左我介紹左)
吱大半下出黎已經夠搽全面
先點幾點上面,額頭,鼻鼻,臉兩邊,下巴仔,先至推暈
當你推暈果下你明顯可以見到佢自己調緊色
果下真係好神奇, 所以唔同人係會有唔同顏色出現
我第一時間諗,好野,我如果曬黑都可以唔洗轉粉底 (誤…..)
查上手仲清楚….. 睇唔睇到佢個漸變色
至於遮瑕度都唔錯
淡色左少少嘅暗瘡印同黑眼圈都夠遮 , 其實真係幾Surprise !
佢連青筋都遮得好好, 搽完仲好有光澤  
既然我係打算捉Pokemon (科科… )
個持久度又點可以差

出現地方 (Pokestop ) 咁多人 , 一陣溶晒妝又點見人啫
我平均一日都係補一次妝
好最正係補妝的時候 , 印完面仔啲油可以直接上碎粉
而唔需要再左執右執
我又可以有少樣野出街… Ya!

其實我都好怕熱 , 所以夏天一定係以簡單同輕薄為主
今日我都係上左CC Cream , 碎粉 , , 眼線 , 同胭脂 我就出左去
有時簡單啲都未嘗唔係一件好事
我要出去升呢! 依家去搵下啟暴龍先 ~

關於 CARINO
CARINO是韓國三星ENPRANI公司旗下的分公司之一,
在韓國早在2007年已經開始出現的品牌,
在韓國設立了旗艦店為《ART KOREA》。
CARINO是韓國本土產品,中文翻釋的名字是麗仁堂。
本產品全部含有人蔘成份,適合所有肌膚,包括敏感性肌膚。

產品介紹:
Yihan Carino 三重點完美肌膚CC 50ml SPF50+ PA+++

                             
以上的產品可以到以下的地方買到唷
   的網站 : http://www.ewha-care.com/
   的門市 : 九龍觀塘開源道62號駱駝漆大廈35A2

梨花現時正有Promotion
購物滿HK$500享順豐站免郵,滿HK$10009折。
查詢熱線:+852 2304-1777
Whatsapp+852 9249-2735
                             

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By Laam @ 160 cm

以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam

歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動