2016年8月27日 星期六

OL 必試 ♥ Vision 8

上次就話落雨所係路德圍食就算 , 可以唔洗慢慢諗, 今次行返出千色睇下有咩好食 ! 係行過兆和街果陣就見到有間新開左嘅西餐廳, 咁就佢喇! (兆和街即係沙嗲王斜對面)

門口已經Display 左啲Set 係道 , 係等位之濟都可以諗定食咩 ~ 我地2點鐘去到, 仲要星期六 , 都係等左無十分鐘 , 都幾快 ….. 一早都諗好, 我地就叫左一個2號同一個3號餐.
頭盤可以簡餐湯 or  沙律
我就簡左左沙律 , 個沙律好Fresh , 啲菜好新鮮 , 咬落全部都好爽, 加上有黑醋 , 認真開胃 ~
2. 香煎魚柳 野菜 , 茄醬意粉  $78
魚柳十分滑 , 個面又煎得靚 , 少粉又煎得靚真係有難道 !
加上佢勁少油 ! 啱晒我同唔少OL !
( 點先可以煎得咁香又咁少油? )
魚柳的份量都唔少架! 有成2大舊 ~ 係幾抵食 !

到個意粉茄味好重 , 加上魚柳清 , 咁嘅配搭真係唔錯 . 又唔會膩 .
Ps: 意粉叫左少粉, 凡事都係量力而為.

3. 白汁芝士焗野菌 , 菠菜千層麵 $88
本來以為白汁芝士係分開上 , 原來係一齊 , 係千層麵上舖上一層白汁芝士焗野菌 再焗返香個面 , 一出黎果下真係好香

雖然個底有住啲茄汁 , 但因為芝士加濃左, 所以又唔會蓋左白汁芝士個味 , 等你可以感覺到一層一層嘅感覺 , 菠菜又有營養又好味 , 同埋依碟麵我最中意係佢個配搭 , 雖然比較濃味 , 但佢 focus 唔係係響肉道 , 而係蔬菜類 , 依點我覺得值得加分 , 城市人食得太多肉 , 咁又可以中和一下.
而飲品我叫左個 Summer Drink 系列 : Strawberry Field + $15
成份係士多啤梨 , 香蕉 蘋果汁
一上枱 , 佢個粉紅已經叫女仔心動 , 加上滿滿的士多啤香又同香蕉好夾
反而蘋果汁無咁突出 , 但都已經好夠 , 我中意蕉味重啲添 !
另外 , 值得加分嘅係有酒飲又有生蠔等等
只係無理由 lunch 就叫酒啫
夜晚過黎食飯先係唔錯 , 仲有Mocktail 可以點
Mocktail Cocktail 其實好似, 分別在於有無酒精
如果有揸車或者唔中意飲酒的人就啱晒

Vision 8
荃灣兆和街34號榮安樓地舖
2612 1013
星期一至日: 11:00-23:00


謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享

By Laam @ 160 cm

以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam


歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動