2016年7月21日 星期四

纖營廚房~ 食當然要好食 又要食得健康 !

最近去左米施洛的工作坊 , 真係好開心 , 因為聽左好多好有用嘅野返黎
唔好見我地成日去食好野, 其實我係屋企都會食得收歛啲 , 如果唔係到時年紀左 , 啲小毛病出晒黎點算呢?
今次個工作坊TOPIC 纖營廚房
食得健康當然由廚房開始 ~ 無論係廚具定食材都可以講一餐

營養師Kelly 都有介紹唔同的廚具 , 當然食得健康 , 生鑊一定唔係首選
要落油落得少易潔鍋 , 玫瑰鍋 一無問題!
但我最記得的係易潔鍋, 因為用得最多嘛!
用易潔鍋唔洗落油就可以煎到野真係一大發明
而研究話佢係致癌 , 其實係佢表層塗層甩先係
咁到底點先可以耐用啲呢? 原來用完佢唔好立即洗 , 左放佢一陣先洗就可以架喇! 係咪一個好TIPS !
去到食材
就好似肉黎講都有好多種
淨係講豬肉都有分梅頭 , 排頭 , 豬頸肉 , 豬腩肉 , 豬扒….等等
但到低邊個係最肥 ? ( 老老實實 , 我都係當時先知道 … )
原來豬腩都未係最肥
最肥係豬頸肉 …… (尖叫中….. )
平時食開豬頸肉個感覺就係爽口 , 一路以為佢唔係肥 , 係肉質分佈的唔同而令佢咁爽口
其實佢係一層肥 一層瘦 , 脂肪比例去到 69% ……….. (要介下口先得)

當然喇! 除左肉 , 我地都唔好忽略一啲配菜吖 , 調味料等等
講得食 , 營養師Kelly 都有介紹一啲改良食譜比我地
務求又要好食! 又要食得健康 !
當中可能改一改分量 , 普通豉油改用低納豉油
用量改變, 但味道不變
食譜係米洛施Facebook Page 都有Post 出黎 , 大家可以參考一下!
我聽完我都要返屋企試下!

其實見營養師一啲都唔可怕
就好似我咁 , 我又唔係肥, 但我想食得健康營養師一樣幫到我
除左肥 , 健康 , 一啲毛病(糖尿病等)的餐單都可以同營養師傾傾
在現場也有不少食譜可以給你參考

米施洛 Facebook  :  https://www.facebook.com/mslhk.1986
Website : http://www.mslhk.com/nutrition-news/fb-offer
米施洛仲會定期舉行一啲免費講座 
都可以留意一下佢地的Facebook Page 



謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By Laam @ 160 cm

以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam

歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動