2016年7月20日 星期三

旅行後遺症之急救篇

經過2年半工讀既洗禮,考試完結後,我就連續去了吉隆波和泰國吃喝玩樂玩返夠本。


我認為旅行係最好的放鬆法,當然在旅行途中留了不少倩影XD
不過,吉隆波和泰國都很熱,日日30幾度,烈日當空,同陽光玩左好多日遊戲

結果返到香港之後,我變左咁既樣 ...
皮膚暗沉...
毛孔粗大...
缺水....
脫皮....
泛紅....

我問過好多朋友應該點算,真係紅到上個妝都覺得痛。但係好彩有個朋友介紹咗隻mask比我,話係韓國江南區的醫學美容院嘅產品,對泛紅、起曬敏感嘅皮膚特別有效。

隻牌子叫Pusche,講真我真係未聽過,但韓國護膚品行業咁盛行,未聽過都唔出奇既,最緊要係解.決.到.我.的.問.題!

所以就買咗盒(有三塊)返屋企自救。
香味 : 淡淡中藥味
敷十至十五分鐘便可。
一齊睇下BEFORE & AFTER
 
皮膚質素瞬間提升,十五分鐘前的皮膚問題完全改善了,泛紅、膚色不圴,缺水問題不再存在。毛孔變得細緻,皮膚更增添了光澤同水潤飽滿既感覺。

Pusche高密度生物纖維鎮靜面膜」有明顯的鎮靜作用,最重要係敷完第二朝起身已經冇再紅,而曬到痛的感覺同撑到大曬嘅毛孔都改善咗好多,敷咗咁多年mask都未見過一隻有咁明顯嘅效果。
相信之後多敷兩片,一定可以解決因曝曬後產生的脫皮問題。

面膜紙:JELLY質感面膜紙 (兩塊沙布夾著)
只是面膜剪裁不太足夠,可自行剪開面膜增加貼服度。
 
我發現,剛剛用黎夾在JELLY面膜的兩塊沙布上都充滿精華,我會用佢黎輕磨手肘腳肘的位置 ,磨走死皮之餘又可以美白一下,這樣就不會浪費精華了。

Pusche 高密度生物纖維鎮靜面膜絕對係我既急救好幫手。

原來Pusche都有IG架,但可能佢地始終只係定位係美容院產品,所以update得好慢。
然後問返識韓文嘅朋友,佢話塊MASK蘊含24種高級保濕成分配合12種陰陽調和的珍貴中醫藥配方,強大的保濕力與鎮靜功效, 調整肌膚狀態並讓肌膚水嫩幼滑。  
而且主要成份中五種原材料已經得到(ECO-CERT)認證,被評為最高級的有機原料  十分可靠! 
(早前 睇到一段 日敷含螢光劑面膜 24歲女子膚齡如30 既新聞 ,提醒我要小心選擇護膚 ​ ...........................) 

更多-​ Pusche
高密度生物纖維鎮靜面膜 的資料可看以下網址喔~
http://www.ewha-care.com or  Ewha care 查詢選購
查詢熱線:+852 2304-1777
Whatsapp+852 9249-2735  

謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享
By 150 cm @Gypsy

P.S: 以上只是個人看法並不代表任何產品或公司的立場。
購買前,請先作進一步了解唷! ♥

Please follow

        
User Name: 150.160cm
Email : 150.160cm@gmail.com

150cm@ Gypsy.C
Instagram:  GforGypsyC

160cm@ Laam
Instagram:  AllAboutLaam

歡迎與我我們聯系~
或邀約合作試用、出席活動