2018年3月14日 星期三

慢活午餐之選 ♥ SKY100 Cafe

去旅行既時候,好鍾意係d tower度食下lunch,high下tea ,
甚至乎dinner慢慢嘆下,relax下~
首爾塔、 Sky Tree、 Twins Tower …
而今次我就同朋友去左香港既Sky100食lunch睇風景~
係100層樓上面,一覽香港景色~係咁靜既環境底下,
同朋友用餐傾計,其實都係一件幾relax既事~



環        境:
食物種類:☆☆
食物質素:
服        務:
性  價  比:



我地一人叫左一個set lunch 本想說 set lunch是中價價錢 $318位,
食物也沒有太多選擇,但原來性價比很高呢!!

前菜方面:
吞拿魚尼哥斯沙律

這吞拿魚尼哥斯沙律也太大盤了吧,足夠二人享用呀!
沙律菜十分新鮮,鮮甜,而且雞肉很嫩滑一點也不乾😉

主菜方面 ::我選擇了
式傳統牛肉千層麵


滿滿的芝士舖滿整碟千層麵,
同我一樣喜歡吃芝士的朋友一定很滿足😍
啖啖芝士與肉醬千層麵融為一體😋真的很好吃!!
在太邪惡了!!

然後我要追加了一人一杯
朱古力雪糕朱古力雪糕 

雪糕絕對值得一吃!
大大杯,香濃而不利的雪糕,質面幼滑,
絕對直得嘗試!!

大概暫時未吃過比它更棒的雪糕吧😋🍦
不試絕對走寶喔!

同三五知己,望住咁靚既景色,
食住性價比咁高既set lunch,說天說地,漫活一下,
相信比起任何物質,更能填補心靈上的滿足。

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

 By Gypsy @150cm
謝謝收看 ♥ 希望大家喜歡150.160cm的分享
 以上只是個人看法, 並不代表任何產品或公司的立場。

兩位處女座的小女子,活在香港; 
 最愛東遊西走,把簡單生活變得不一樣!

這裡可以看到更多的我們 

►合作邀請請 Emai l: 150.160cm@gmail.com