2017年7月3日 星期一

CM閨蜜遊記 ♥ 觀塘樓上Cafe ♥ Sunprime

觀塘Cafe 真係可其之多 ,
懵下懵下我們中左上Sunprime ,
上到去人唔多 , 個Feel 都好啱我們兩個傾下計 .


Meun


我地 order 左 Set B 同埋 Set E .
頭盤係自家制煙三文魚慕絲 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

啲野細細碟望落去好精緻.
個係底一塊薄薄的多士 , 而上面就係三文魚慕絲 .

三文魚味確實好香 , 咸咸香香咁 .
加上好滑 , 絕對係齒夾留香 , 佢會不斷係個口道回味.
我中意的一道  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
再配埋沙律 同自家製黑醋 做頭盤真係好啱.
黑醋的甜甜酸酸寧捨開胃.

香濃野菌湯 + $15

野菌真係永遠都無輸 ! Cream 又易入口.

龍蝦忌廉湯 + $15  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

必點! 係出面真係無飲過咁正!
單點都值得的一款湯 .
一端上立即嗅到好香! 單單係香依樣已經Win 左九條街.
顏色比出面的橙 , 因為唔係第二啲咁加上好多Cream.
至於味道真係十分之香 ! 係真龍蝦味 .
本身有一刻覺得佢係味精 ,
但飲完都唔口渴, 証明真材實料

扒大虎蝦 , 柚子沙律 , 芝士法式班戟 $170

依個Set 女仔就啱晒 ! 輕食之選 , 仲唔肥添 ,
不嬲都知海鮮的脂肪唔高
加上中間係柚子沙律 , 低熱量之選 !
我最中意佢將啲菜切得好細 , 一口一啖 ,
又唔會整到女仔個咀.

加上佢個法式班戟都好健康
係用蕎麥粉做嘅, 高纖 !
可能有啲人都覺得有啲乾
 ( 店員同我講佢有啲似紙皮Feel, 加埋佢的顏色又有啲似 )
但我依個面包愛好者好中意 , 特別點埋佢的黑醋
佢啲黑醋好濃! 明顯係有煮過 , 同埋仲有加左糖,
就算平時無食開醋的朋友仔都梗容易入口

澳洲羊冧扒 , 燒粟米蓉 , 法式燴雜菜 , 芥未籽燒汁 $205

羊冧扒 , 有名你叫羊冧.... 啲肉真係好冧又嫩口
我地點左的係5成熟! 如果中意熟啲嘅朋友仔記得點返自己喜好
而且已經切好晒 , 對於我依啲唔係好識切野嘅小嵐嵐表示幸福
中間又無骨 !
配上的燒粟米蓉勁正! 好香好香好香粟米味 ( 很重要, 所以要說三次)
真係好特別 ! 而且仲保留返原有粟米的甜味!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 強烈推介粟米蓉

士多啤梨拿破崙千層蘇 $45

士多啤梨 + 吉士醬配上脆脆的千層蘇, 無得輸!

焦糖栗子法式班戟配栗子雪糕 $68

我地繼續食紙皮 (誤...)
不過你問我 , 我覺得配沙律比較好味
而點解我會點佢 ? 係因為栗子雪糕
係坊間已經越黎越少見栗子蛋糕栗子雪糕咁
係依道竟然見到 (心心眼)
再配埋有啲栗子粒粒 ! 好滿足吖 ♥
班戟記得要配住雪糕食! 咁先唔乾又好食
仲可以中和一下雪糕的甜

餐後飲品一定係叫Chocolate 
濃濃的朱古力味 , 暖入心
而且唔甜 , 唔係朱古力粉開出的貨



觀塘成業街19-21號成業工業大廈1樓06室
電話:  3709 2485
By Laam ♥ 160 cm
謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享。
以上只以個人看法並不代表任何產品或公司的立場。購買前,請先作進一步了解唷! ♥
歡迎聯絡:
E-Mail ♥ 150.160cm@gmail.com
Facebook ♥ 150.160cm 
YouTube ♥ 150.160cm