2017年4月7日 星期五

CM閨蜜遊記 ♥ Happy Friday ♥ 串燒咖啡

話就話Happy Firday , 而事實上一樣係要返工. ( Um……)
所以都唔想去咁遠食, 就近近地出左油麻地嘅Café
本來有啲想去愛麗絲架 , 因為真係好靚 , 但又唔想同人逼
(女人真係好麻煩….)
咁就去左隔離恒威繼續覓食.
 
如果上左去串燒咖啡
顧名思義 串燒 同 咖啡 又點可以少 ?
不過依道都好多元化 , 唔食串燒都可以食 All Day Breakfst / 意粉 等等.
 
綜合水果茶  $40  ♥♥♥♥♥
賣相都唔錯  甜甜地 + 茶香 + 水果天然的微酸 特別開胃 !
仲要有埋新鮮生果 , 飲完皮膚都靚啲

朱古力曲奇咖啡.$36 ♥♥♥
反而我覺得水果茶比較出色 , 依道的咖啡奶香味比較重 , 相對我覺得佢係似Latte. 不過塊Oreo 好好味 (錯重點….Haha)

至於串燒方面, 我地兩個女仔都點左唔少 ! ( 當然食得晒 )
全部都好好味 ♥♥♥♥♥ 一律無伏 !

但有幾樣要特別特別推介 !
燒生果系列
菠蘿 $13/
有燒菠蘿點的話我係一定唔會放過 ! 燒完的菠蘿特別香甜架
香蕉 $8/
依個好得意 , 我都係第一次食! 唔好睇佢成條蕉燒到黑馬馬. 佢入面好靚仔架 , 佢地仲會吱上朱古力醬. 超正 ! 朱古力唔係好甜 , 但燒完嘅蕉原來係好甜架!
 
原條燒茄子 $32/
望落好似好dry , 但佢唔係平時咁落蒜蓉蔥咁, 而係落沙爹醬. 比出面的特別. 朋友唔食辣 , 如果唔係一定仲正!

燒蒜蓉金菇 $15/
唔食唔得! 好多時出去食金菇都會係一大柱 , 要食仲要慢慢拆開 , 咁依道好細心盡量拆細條小小 , 我地都夾得方便. 加上佢牛油味十分香 , 我地係有Encore .
燒雞脾菇 $15/
最最最最最Surprise 一咬入口超Juicy ♥♥♥♥♥
燒嘅時候搽左醬油係面, 唔需要再加其他調味料 , 簡單又清新 ,
同埋燒菇最難係燒得唔乾 , 而佢做到! 我強烈建議一啖放晒入口

最後係甜品
朱古力遊艇 $52
MEUN 道寫住店長推介當然要試 ! (女人真係有2個胃…….)
依個都十分Surprise , 本身以為係普通酥皮做底, 原來中間有香蕉架! 加上熱喇喇嘅酥皮 加上 冰凍嘅雪糕 !
上面除左食仲好有好多Broad game 可以玩 , 一大班人上去玩一流 , 只係我地兩個女仔都係掛住傾計. 而最唔中意係個燈光好暗, 影唔到靚相 .

 
旺角登打士街36號恆威商業中心7
電話:  3173 5209
星期一至日: 13:00-02:00

By Laam ♥ 160 cm
謝謝收看  ♥  希望大家喜歡150.160cm的分享。
以上為自購項目 , 未有邀請或合作, 並只以個人看法並不代表任何產品或公司的立場。購買前,請先作進一步了解唷! ♥

歡迎聯絡:
E-Mail ♥ 150.160cm@gmail.com
Facebook ♥ 150.160cm 
YouTube ♥ 150.160cm